COVID-19 ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
  • Ποια είναι τα προληπτικά μέτρα που εφαρμόζονται στο αεροδρόμιο;

    Αναφορικά με τα μέτρα που έχουν τεθεί σε ισχύ για την προστασία των επιβατών, των εργαζομένων στην αεροδρομιακή κοινότητα και του ευρύτερου κοινού, βρισκόμαστε σε στενή συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) και ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες του. 

    Μπορείτε να δείτε εδώ τις οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) για τους ταξιδιώτες και τους εργαζόμενους στα ελληνικά αεροδρόμια: https://eody.gov.gr/neos-koronaios-covid-19-odigies-gia-taxidiotes/

    Ειδικότερα, όπως σε όλα τα ελληνικά αεροδρόμια, στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών έχει τεθεί σε ισχύ μία σειρά μέτρων που συμπεριλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, ενισχυμένες διαδικασίες παρακολούθησης των πτήσεων και παροχή πληροφοριακού υλικού με στόχο την ευρύτερη δυνατή ενημέρωση. 

    Οι εργαζόμενοι στο αεροδρόμιο ενημερώνονται διαρκώς σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με τον COVID-19 και με τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών για την αποφυγή διασποράς. 

    • Ειδικότερα μέτρα σε ισχύ:

    Σύμφωνα με τις οδηγίες των Eθνικών Yγειονομικών Αρχών, η σχολαστική τήρηση κανόνων υγιεινής των χεριών καθώς και αναπνευστικής υγιεινής, η χρήση μάσκας, η τήρηση αποστάσεων, ο προσεκτικός καθαρισμός και η απολύμανση επιφανειών και χώρων, ιδιαίτερα όπου υπάρχει «επαφή»,  αποτελούν τη βασική προϋπόθεση για την προστασία των επιβατών και των εργαζομένων στο αεροδρόμιο της Αθήνας. Οι επιβάτες που ταξιδεύουν σε προορισμούς εσωτερικού και εξωτερικού #athensairport, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι: 

    • H χρήση μάσκας συνιστάται σε όλους τους εσωτερικούς χώρους του αεροδρομίου. Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, δεν συνιστάται η χρήση μάσκας αναπνευστικής προστασίας με βαλβίδα από το κοινό. Για εγκεκριμένους τύπους μασκών και τη σωστή χρήση τους, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του ΕΟΔΥ: https://eody.gov.gr/covid-19-odigies-gia-ti-chrisi-maskas-apo-to-koino/. Επισημαίνεται ότι ενδέχεται να ζητηθεί η προσωρινή αφαίρεση της μάσκας κατά τη διαδικασία ελέγχων ασφαλείας και ταυτοπροσωπίας.
       
    • Η χρήση μάσκας συνιστάται τόσο κατά τη διάρκεια της διαδικασίας επιβίβασης όσο και κατά την πτήση για μεγαλύτερη προστασία. Συνιστάται η αλλαγή της μάσκας κάθε 4 ώρες. Φροντίστε να διαθέτετε επαρκή ποσότητα για όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.
       
    • Οι εργαζόμενοι είναι εφοδιασμένοι με όλα τα μέσα ατομικής προστασίας (μάσκες, γάντια, αντισηπτικό υγρό) τα οποία και χρησιμοποιούν καθόλη τη διάρκεια της εργασίας τους.
       
    • Υπάρχουν διαθέσιμα αντισηπτικά υγρά σε περισσότερα από 300 σημεία του αεροδρομίου και στους χώρους υγιεινής / WC,  για xρήση από  τους επιβάτες σε όλα τα στάδια της ταξιδιωτικής διαδικασίας (αναχώρηση, άφιξη).
       
    • Πολυκαρβονικά φύλλα χρησιμοποιούνται για περαιτέρω προστασία σε υπηρεσίες όπου υπάρχει εκ του σύνεγγυς συνεργασία επιβάτη - προσωπικού (εκδοτήρια εισιτηρίων, γραφεία πληροφοριών κ.λπ.).
       
    • Η τήρηση των αποστάσεων είναι κυρίως μέτρο συμπεριφοράς για επιβάτες και προσωπικό. Συνιστάται να τηρούν αποστάσεις ασφαλείας μεταξύ τους (1 μέτρo) σε όλες τις φάσεις των διαδικασιών στο έδαφος όπου αυτό είναι δυνατό. 
       
    • Εγκαταστάσεις, μηχανήματα, εξοπλισμός και επιφάνειες συχνής επαφής στους χώρους του αεροδρομίου, καθαρίζονται και απολυμαίνονται τακτικά με ειδικά υλικά.
       
    • Το προσωπικό του αεροδρομίου, των αεροπορικών εταιρειών και των φορέων επίγειας εξυπηρέτησης, παρέχει πληροφόρηση στους επιβάτες για τα υγειονομικά μέτρα και για τις σχετικές διαδικασίες που εφαρμόζονται στο αεροδρόμιο και στην πτήση.
       
    • Ροή πληροφοριών και οδηγιών για την τήρηση των μέτρων υγιεινής ενημερώνει τους επιβάτες τόσο μέσω ηχητικών ανακοινώσεων όσο και σε οθόνες και σημάνσεις σε όλους τους χώρους.
       
    • Ενθαρρύνεται η χρήση των διαθέσιμων ηλεκτρονικών εφαρμογών και υπηρεσιών, τόσο πριν την αναχώρηση για το αεροδρόμιο (web check-in) όσο και εντός του αεροδρομίου (web check-in, self check-in, εκτύπωση tag αποσκευής, διαδικασία drop off baggage,  e-parking). 
       
    • Το σύστημα κλιματισμού των εγκαταστάσεων του αεροδρομίου παρέχει φρέσκο, ανανεούμενο και μη ανακυκλούμενο αέρα με φορά από πάνω προς τα κάτω, έτσι ώστε να περιορίζεται η οριζόντια κυκλοφορία του. Επιπρόσθετα, ο παρεχόμενος αέρας φιλτράρεται για σκόνη, ιούς και βακτήρια ή μύκητες, με ειδικά φίλτρα συγκράτησης.
       
    • Για τους επιβάτες ΑμεΑ, τηρούνται σχολαστικά όλα τα παραπάνω μέτρα και επιπρόσθετα, κανόνες  κατά προτεραιότητα επιβίβασης, αποφυγή  πολύωρης παραμονής σε κλειστό χώρο και στην αίθουσα ΑμεΑ του αεροδρομίου, ενώ τόσο τα αμαξίδια μεταφοράς όσο και τα οχήματα (Ambulifts) καθαρίζονται και απολυμαίνονται σε τακτά διαστήματα, πριν και μετά τη χρήση, ώστε να διασφαλισθεί η μέγιστη δυνατή προστασία από τον Covid-19 για τους επιβάτες.
       
    • Πρέπει να τηρείτε τα μέτρα υγειονομικής προστασίας που ισχύουν στους χώρους του αεροσταθμού – τα μέτρα αυτά επικοινωνούνται συνεχώς μέσω οπτικού υλικού και επαναλαμβανόμενων ηχητικών αναγγελιών.   

    Τα παραπάνω μέτρα τελούν υπό διαρκή αξιολόγηση για την αποτελεσματικότητά τους, ενώ θα τροποποιούνται σύμφωνα με τις υποδείξεις των αρμόδιων Κρατικών Αρχών. 

  • Τι ισχύει για τις πτήσεις εσωτερικού;

    Σύμφωνα με κοινή υπουργική απόφαση της Ελληνικής Δημοκρατίας, έχουν καταργηθεί όλα τα μέτρα που σχετίζονται με την πανδημία του κορονοϊού. Όλοι οι επιβάτες που ταξιδεύουν με πτήση εσωτερικού ανεξαρτήτως αεροδρομίου προορισμού δε χρειάζονται πλέον να φέρουν  πιστοποιητικό εμβολιασμού ή ανάρρωσης από covid-19 ή αρνητικό αποτέλεσμα τεστ PCR/Rapid.

    H χρήση μάσκας συνιστάται σε όλους τους εσωτερικούς χώρους  του αεροδρομίου. Επισημαίνεται ότι ενδέχεται να ζητηθεί η προσωρινή αφαίρεση της μάσκας κατά τη διαδικασία ελέγχων ασφαλείας και ταυτοπροσωπίας.

    Συνιστάται η τήρηση απόστασης μεταξύ των επιβατών και η αποφυγή συνωστισμού στους χώρους του Αεροσταθμού. Οι επιβάτες υποχρεούνται να συμμορφώνονται προς τις υποδείξεις του μόνιμου και έκτακτου προσωπικού των αεροδρομίων ή των αεροπορικών εταιρειών που επιφορτίζεται με τα καθήκοντα εποπτείας του Αεροσταθμού, διαχείρισης πλήθους και υποβοήθησης των επιβατών, προκειμένου να τηρούνται οι αναγκαίες αποστάσεις και να διασφαλίζεται η ελεγχόμενη επιβίβαση-αποβίβαση και αναμονή προς αποφυγή συνωστισμού.

  • Ποιες συγκεκριμένες οδηγίες έχουν εκδοθεί για τις πτήσεις εξωτερικού από τις Κρατικές Αρχές; Τι έγγραφα χρειάζονται οι αφικνούμενοι επιβάτες από το εξωτερικό;

    Σύμφωνα με κοινή υπουργική απόφαση της Ελληνικής Δημοκρατίας, έχουν καταργηθεί όλα τα μέτρα που σχετίζονται με την πανδημία του κορονοϊού. Όλοι οι αφικνούμενοι επιβάτες στην Ελλάδα ανεξαρτήτως χώρας προέλευσης δεν χρειάζονται πλέον να φέρουν συμπληρωμένη φόρμα εντοπισμού επιβάτη (PLF form), πιστοποιητικό εμβολιασμού ή ανάρρωσης από covid-19 ή αρνητικό αποτέλεσμα τεστ PCR/Rapid.

    H χρήση μάσκας συνιστάται σε όλους τους εσωτερικούς χώρους  του αεροδρομίου. Επισημαίνεται ότι ενδέχεται να ζητηθεί η προσωρινή αφαίρεση της μάσκας κατά τη διαδικασία ελέγχων ασφαλείας και ταυτοπροσωπίας.

    Συνιστάται η τήρηση απόστασης μεταξύ των επιβατών και η αποφυγή συνωστισμού στους χώρους του Αεροσταθμού. Οι επιβάτες υποχρεούνται να συμμορφώνονται προς τις υποδείξεις του μόνιμου και έκτακτου προσωπικού των αεροδρομίων ή των αεροπορικών εταιρειών που επιφορτίζεται με τα καθήκοντα εποπτείας του Αεροσταθμού, διαχείρισης πλήθους και υποβοήθησης των επιβατών, προκειμένου να τηρούνται οι αναγκαίες αποστάσεις και να διασφαλίζεται η ελεγχόμενη επιβίβαση-αποβίβαση και αναμονή, προς αποφυγή συνωστισμού.

  • Τι ισχύει για τους διερχόμενους επιβάτες από το αεροδρόμιο της Αθήνας;

    Οι διερχόμενοι επιβάτες, που έρχονται με πτήση από  χώρα του εξωτερικού και συνεχίζουν μέσω Αθήνας με  ανταπόκριση πτήσης προς χώρα του εξωτερικού , για να εισέλθουν στην Ελλάδα δεν υποβάλλονται σε διαγνωστικό έλεγχο για Covid-19 και δε χρειάζεται να προσκομίσουν αρνητικό αποτέλεσμα μοριακού τεστ (PCR) ή πιστοποιητικό εμβολιασμού.

    Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την αεροπορική σας εταιρία ή την Ελληνική Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας είτε τηλεφωνικά στο 213 – 15 10 100 είτε μέσω e-mail στις διευθύνσεις  generalsecretary@civilprotection.gr generalsecretary@gscp.gr.

    Για πληροφορίες σχετικά με τον ελάχιστο χρόνο μετεπιβίβασης από μία πτήση σε άλλη, ή οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία σχετικά με τη διαδικασία μετεπιβίβασης  θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τις εμπλεκόμενες αεροπορικές εταιρείες.  Αναλυτικά στοιχεία επικοινωνίας των αεροπορικών εταιριών παρέχονται στην ιστοσελίδα της εταιρίας μας, στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.aia.gr/traveler/travellers-info/airlines/. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό κέντρο του αεροδρομίου στο (0030) 210 3530000 ή μέσω email στη διεύθυνση airport_info@aia.gr

  • Ισχύουν περιορισμοί για τους επιβάτες που ταξιδεύουν από/προς στην Κίνα;

    Για να ενημερωθείτε για τα μέτρα προστασίας από τον Covid-19 τα οποία ισχύουν για τους επιβάτες που ταξιδεύουν από/προς  Κίνα, συνιστάται να επικοινωνήσετε με την αεροπορική εταιρεία με την οποία πρόκειται να ταξιδέψετε , και να βεβαιωθείτε ότι πληροίτε τις προϋποθέσεις πραγματοποίησης του  ταξιδιού σύμφωνα με τα  μέτρα που ισχύουν στη χώρα προορισμού κατά το χρονικό διάστημα πραγματοποίησης του ταξιδιού. Λεπτομερή στοιχεία επικοινωνίας των αεροπορικών εταιρειών παρέχονται στην ιστοσελίδα μας εδώ.   

    Επιπλέον, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Πρεσβεία της Κίνας στην Ελλάδα για να ενημερωθείτε αναλυτικά για τις ταξιδιωτικές απαιτήσεις εισόδου στην Κίνα
     
     
  • Τι ισχύει για τη μετακίνηση επιβατών από/προς το Αεροδρόμιο;

    Οι επιβάτες μπορούν να μετακινούνται από/προς το αεροδρόμιο όλο το 24ωρο.

    Συνοδοί επιτρέπονται όλο το 24ωρο, υπό την προϋπόθεση ότι δεν ξεπερνούν το μέγιστο αριθμό επιτρεπόμενων επιβατών όταν μετακινούνται με ιδιωτικής χρήσης οχήματα ή ταξί.

    Για επιπλέον πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα, μπορείτε να επικοινωνείτε με τη Γραμμή Καταναλωτή  στον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1520, την Ελληνική Αστυνομία ή τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας είτε τηλεφωνικά στο 213 – 15 10 100 είτε μέσω e-mail στις διευθύνσεις  generalsecretary@civilprotection.gr / generalsecretary@gscp.gr.

  • Που μπορώ να ενημερωθώ για το αν υπάρχουν περιορισμοί στην χώρα που θα ταξιδέψω;

    Τα μέτρα σε ισχύ αναφορικά με τον Covid-19 και οι περιορισμοί διαφέρουν ανάλογα με τον προορισμό. Κατ’ αρχήν θα σας προτείναμε να επικοινωνήσετε με την αεροπορική εταιρεία με την οποία θα ταξιδέψετε, καθώς οι  αεροπορικές εταιρείες οφείλουν να εξασφαλίζουν την ενημέρωση των ταξιδιωτών πριν από την επιβίβαση τους και ότι πληρούν τις προϋποθέσεις  πραγματοποίησης του ταξιδιού αναλόγως με τα ισχύοντα μέτρα στον τόπο προορισμού κατά το χρόνο πραγματοποίησης του. Αναλυτικά στοιχεία επικοινωνίας των αεροπορικών εταιριών παρέχονται στην ιστοσελίδα της εταιρίας μας, στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.aia.gr/el/traveler/travellers-info/airlines

    Θα μπορούσατε επίσης, να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του αεροδρομίου του προορισμού σας, για ανακοινώσεις σχετικά με το Covid-19 ή και να επικοινωνήσετε στην Ελλάδα με την Πρεσβεία της χώρας που θα επισκεφτείτε για να σας ενημερώσουν σχετικά. Πληροφορίες για τα ταξιδιωτικά μέτρα και τις απαιτήσεις εισόδου για κάθε χώρα, κατά την διάρκεια της πανδημίας COVID-19 είναι διαθέσιμες από τον χάρτη “COVID-19 Travel Regulations Map” του IATA Timatic.

  • Ποια μέτρα καθαρισμού / απολύμανσης εφαρμόζονται;
    • Έχουν εντατικοποιηθεί οι υπηρεσίες καθαριότητας / προληπτικής απολύμανσης στους χώρους του αεροδρομίου.
    • Τα υλικά καθαρισμού έχουν αντικατασταθεί με απολυμαντικά ταχείας δράσης.
    • Έχει ενταθεί η διαδικασία καθαρισμού σε συχνά χρησιμοποιούμενες επιφάνειες, όπως πόμολα, κουμπιά ασανσέρ, κουπαστές, κυλιόμενες σκάλες, κ.λπ.
    • Κατά περίπτωση, πραγματοποιείται εκτάκτως ειδική απολύμανση ή vεφελοψεκασμός.
  • Υπάρχει σχετική υπηρεσία για τη διεξαγωγή διαγνωστικού ελέγχου, για τον SARS-COV-2 (Covid-19) στο αεροδρόμιο; Μπορώ να κάνω τεστ στο αεροδρόμιο;

    θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι υπάρχει δυνατότητα να πραγματοποιήσετε διαγνωστικό έλεγχο για τον SARS-COV-2 ( Covid-19) στο αεροδρόμιο και με τις 2 μεθόδους, μοριακή (PCR) & ταχεία Αντιγονική Rapid (Antigen) στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών, στο επίπεδο των αφίξεων, μεταξύ των εξόδων 2 & 3.  Ωστόσο, συνιστάται να χρησιμοποιείτε το σημείο διαγνωστικού ελέγχου στο αεροδρόμιο ως τελευταία λύση λόγω των απρόβλεπτων ροών κίνησης και του πιθανού αυξημένου χρόνου αναμονής.

    Λειτουργεί από τις 06:00 έως τις 22:00. Μπορείτε να προσέρχεσθε για έλεγχο χωρίς ραντεβού.

    Λόγω της αυξημένης προσέλευσης και για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας παρακαλείστε να προσέρχεστε εγκαίρως στο Αεροδρόμιο για τη διενέργεια μοριακού τεστ ή τεστ αντιγόνου μια και ενδέχεται να υπάρχει μεγάλος χρόνος αναμονής. Ειδικότερα για τη διενέργεια Rapid Test, συνιστάται να συνυπολογίζετε τουλάχιστον 3 ώρες διαθέσιμο χρόνο πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης σας. 

    Υπάρχει δυνατότητα πληρωμής στο σημείο ελέγχου με POS μηχάνημα που δέχεται Χρεωστική ή Πιστωτική κάρτα καθώς και με μετρητά.

    Εναλλακτικά, η καταγραφή στοιχείων και πληρωμή για τον Μοριακό έλεγχο μπορεί να πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα https://payments.iatriko.gr/.Η διαδικασία καθώς και σημαντικές πληροφορίες περιέχονται στον τομέα των Συχνών Ερωτήσεων αυτής της πλατφόρμας.

    Το αποτέλεσμα της εξέτασης για τον μοριακό έλεγχο θα σας γνωστοποιηθεί σε περίπου 24 ώρες μέσω email, στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Ο χρόνος απόκρισης ενδέχεται να διαφοροποιηθεί ανάλογα με την ώρα δειγματοληψίας, ή την ύπαρξη αυξημένου αριθμού δειγματοληψιών.

    Το αποτέλεσμα του Rapid test είναι διαθέσιμο σε περίπου 15-20 λεπτά μετά τη λήψη του δείγματος μέσω email, στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει.

    Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε με τους εκπροσώπους του  Ιατρικού Κέντρου Αθηνών στο airport@iatriko.gr.

     

  • Υπάρχουν διαθέσιμα αντισηπτικά χεριών στους χώρους των Αεροσταθμών;

    Έχουν τοποθετηθεί  συσκευές με απολυμαντικό χεριών σε όλες τις τουαλέτες, σε όλες τις πύλες επιβίβασης και συνολικά σε περισσότερα από 300 σημεία στους τερματικούς σταθμούς.  

  • Τι μέτρα έχουν ληφθεί για την απρόσκοπτη λειτουργία του αεροδρομίου;

    Για να εξασφαλιστεί η συντονισμένη προσπάθεια για τη διατήρηση της επιχειρησιακής συνέχειας και παράλληλα με την προσπάθεια συγκράτησης της εξάπλωσης της νόσου, ο ΔΑΑ έχει θεσπίσει ένα Σχέδιο Απόκρισης COVID-19 που χαρτογραφεί τις προβλέψεις για τη διατήρηση ελάχιστου επιπέδου υπηρεσιών. 

    Το Σχέδιο Απόκρισης συμπληρώνεται από μια σειρά ενεργειών που αποφασίζονται από την ομάδα αντιμετώπισης έκτακτων καταστάσεων, η οποία δημιουργήθηκε για το συγκεκριμένο σκοπό. Οι δράσεις αποφασίζονται σε καθημερινή βάση καθώς η κατάσταση εξελίσσεται. 

  • Μπορώ να μεταφέρω στη χειραποσκευή μου αντισηπτικό/απολυμαντικό τζελ σε συσκευασία μεγαλύτερη των 100ml?

    Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση της ΕΕ, τα αντισηπτικά/απολυμαντικά υγρά χεριών εξαιρούνται από τον κανονισμό για τα υγρά κα επιτρέπεται η μεταφορά τους στις χειραποσκευές, σε συσκευασίες μεγαλύτερες των 100ml.

  • ΕΠΙΒΑΤΕΣ
  • Τι συμβαίνει σε περίπτωση που επιβάτης παρουσιάσει ύποπτα συμπτώματα πριν την αναχώρηση της πτήσης του ή αμέσως μόλις αφιχθεί;

    Στην περίπτωση αυτή, ο/η επιβάτης μπορεί να επικοινωνήσει με τον τετραψήφιο αριθμό 1135 του ΕΟΔΥ, με τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας (ΚΕΠΠ) στον αριθμό  213 – 15 10 100για να λάβει σχετικές οδηγίες.

  • EΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (CARGO)
  • Τι ισχύει για τα εμπορεύματα; Υπάρχουν περιορισμοί;

    Δεν ισχύουν περιορισμοί στη μεταφορά εμπορευμάτων. 

  • ΤΕΛΩΝΕΙΟ/ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ
  • Τι ισχύει σχετικά με τη λειτουργία των γραφείων του Τελωνείου ΔΑΑ σχετικά με τον εκτελωνισμό των εμπορευμάτων;

    Η πρόσβαση στα γραφεία του Τελωνείου στο Κτίριο 27 έχει αποκατασταθεί. 

    Όλες οι υπηρεσίες λειτουργούν κανονικά. Οι εργάσιμες ώρες δεν έχουν αλλάξει.   

  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ
  • Λειτουργεί κανονικά το ξενοδοχείο στο χώρο του αεροδρομίου;

    Το ξενοδοχείο Sofitel Athens Airport λειτουργεί κανονικά. Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία μπορείτε να επισκεφτείτε τον ιστότοπο του ξενοδοχείου.

  • Είναι ανοικτά τα καταστήματα εστίασης των Αεροσταθμών;

    Υπάρχουν καταστήματα εστίασης διαθέσιμα σε διάφορα σημεία του αεροσταθμού.

  • Είναι ανοικτά τα καταστήματα στο Εμπορικό Πάρκο του Αεροδρομίου;

    Τα καταστήματα στο Εμπορικό Πάρκο του αεροδρομίου λειτουργούν κανονικά.

     

     

  • Μπορώ να καπνίσω μέσα στα κτίρια των Αεροσταθμών;

    Το κάπνισμα απαγορεύεται εντός του κτιρίου του Αεροσταθμού. Ειδικοί χώροι καπνιστών λειτουργούν  στις παρακάτω περιοχές επιβατών:

    • Αναχωρήσεις Εντός Σένγκεν (απέναντι από την έξοδο αναχώρησης Β12)
    • Αναχωρήσεις Εντός Σένγκεν (απέναντι από την έξοδο αναχώρησης Β19)
    • Αναχωρήσεις Εκτός Σένγκεν (απέναντι από την έξοδο αναχώρησης Α8)
    • Αφίξεις Εντός Σένγκεν (απέναντι από τον ιμάντα παραλαβής αποσκευών 6)
    • Αφίξεις Εκτός Σένγκεν (πριν την περιοχή ελέγχου διαβατηρίων)
    •  
    •  
  • Οι αίθουσες αναμονής / CIP lounges των αεροπορικών εταιρειών λειτουργούν κανονικά για τους επιβάτες;

    Όλες οι αίθουσες αναμονής / CIP των αεροπορικών εταιρειών λειτουργούν καθημερινά, σύμφωνα με το πρόγραμμα των πτήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την αεροπορική σας εταιρεία. 

     

  • Έχω κάνει κράτηση στο χώρο στάθμευσης, αλλά η πτήση μου ακυρώθηκε. Τι να κάνω;

    Λόγω των αλλαγών που μπορεί να έχει επιφέρει στο ταξίδι σας ο COVID-19, εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την κράτησή σας και να σας επιστραφούν τα χρήματά σας, μπορείτε να καλέσετε στο 210 3534260. 

  • Που μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση αναφορικά με τις πτήσεις / ακυρώσεις πτήσεων;

    Το Τηλεφωνικό Κέντρο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, τηλ. 210 3530000, λειτουργεί όλο το 24ωρο.  Για την εξυπηρέτησή σας, όταν βρίσκεστε στους χώρους του Αεροσταθμού, μπορείτε να απευθυνθείτε στα Γραφεία Πληροφοριών, τα οποία λειτουργούν όλο το 24ωρο, στα επίπεδα των Αφίξεων & των Αναχωρήσεων. Για πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα πτήσεων των αεροπορικών εταιρειών, ή για οποιαδήποτε πληροφορία αναφορικά με την πτήση σας, συνιστάται να επικοινωνείτε με την αεροπορική εταιρεία σας.  

  • ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
  • Είναι όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς διαθέσιμα από / προς το αεροδρόμιο?

    Όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (Μετρό, Προαστιακός, Αστικά Λεωφορεία, ΚΤΕΛ) λειτουργούν.

    Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δρομολόγια μπορείτε να δείτε εδώ:

    • Αστικά Λεωφορεία:  http://www.oasa.gr/?id=ind3ex&lang=el
    • Μετρό: http://stasy.gr/
    • Προαστιακός: https://tickets.trainose.gr/dromologia/
    • ΚΤΕΛ: Για λεπτομέρειες σχετικά με τα δρομολόγια, μπορείτε να καλέσετε είτε το τηλεφωνικό κέντρο Αεροδρομίου 210 3530000 είτε τον κεντρικό σταθμό ΚΤΕΛ Ραφήνας 22940 23440 ή Μαρκοπούλου  22990 40738.